Language

800px-Flag_of_Pakistan.svg.png

EN

UR

ایڈنبرا یونیورسٹی پاکستان سوسائٹی کے تعاون سے۔

pak soc.png

پاكِستان

the knot.png

عام معلومات

مالیات

ایک بین الاقوامی طالب علم کے طور پر برطانیہ آنا ، آپ ایک بینک اکاؤنٹ قائم کر سکیں گے۔ آپ کو اپنی یونیورسٹی کی فیس ، کرایہ ، یوٹیلیٹی بل وغیرہ کی ادائیگی کے لیے یو کے بینک اکاؤنٹ قائم کرنا فائدہ مند ہے ، کیونکہ بیرون ملک سے اپنا اکاؤنٹ استعمال کرنے سے کرنسی کنورژن چارجز ہوں گے۔ تاہم ، یہ نوٹ کرنا ضروری ہے کہ آپ طالب علم کا اکاؤنٹ نہیں بنا سکیں گے ، یعنی آپ کو مفت ریل کارڈز یا اوور ڈرافٹس (جو برطانوی شہریوں کے لیے دستیاب ہیں) جیسے فوائد تک رسائی حاصل نہیں ہوگی۔

 

بینک اکاؤنٹ قائم کرنا۔: برطانیہ میں بینک اکاؤنٹ قائم کرنے کے لیے آپ کو اپنے پاسپورٹ کی ضرورت ہوگی۔ بائیو میٹرک رہائشی اجازت نامہ آپ کے طالب علم کی حیثیت کا ثبوت (جو کہ MyEd پر پایا جا سکتا ہے) اور پتہ کا ثبوت اگر آپ طلباء کی رہائش میں قیام کر رہے ہیں اور آپ کے نام پر کوئی یوٹیلیٹی بل نہیں ہے تو آپ MyEd میں بینک کا تعارفی خط تلاش کر سکتے ہیں۔ کچھ بینک اسے طالب علم کی حیثیت اور پتے کے ثبوت کے طور پر قبول کرتے ہیں۔

 

ایڈنبرا میں بینک: ایڈنبرا میں بینکوں کی ایک بڑی اکثریت بین الاقوامی بینک ہیں اور یا تو پورے یورپ یا صرف برطانیہ میں قابل رسائی ہیں۔

شامل ہیں:

 

  • بارکلیز۔

  • ایچ ایس بی سی

  • لائیڈز بینکنگ گروپ (آر بی ایس ، بینک آف اسکاٹ لینڈ ، ہیلی فیکس وغیرہ)

  • نیٹ ویسٹ۔

  • سانٹینڈر۔

  • ٹی ایس بی

  • الریان بینک

 

مذکورہ بالا بینک بیرون ملک سے رقم جمع کرنے اور بھیجنے پر کم چارجز پیش کرتے ہیں۔ تاہم ، براہ کرم کسی ایک کے ساتھ سائن اپ کرنے سے پہلے بینکوں کے تمام پیشہ اور نقصانات پر غور کریں۔ آپ ان بینکوں کے بارے میں مزید معلومات حاصل کرسکتے ہیں۔طالب علم کو بچائیں۔. اکاؤنٹ کھولتے وقت ، آپ ایک کرنٹ اکاؤنٹ ترتیب دینا چاہیں گے ، کیونکہ یہ عام طور پر ایک مقررہ رقم تک کوئی معاوضہ نہیں لیتے ہیں۔

 

تاہم روایتی بینک اکاؤنٹ قائم کرنے کے کچھ متبادل ہیں۔ مونزو اور ریولوٹ جیسے بینک ایسے طلباء کے لیے مثالی ہیں جو گھر اور یونیورسٹی دونوں کے لیے صرف ایک اکاؤنٹ چاہتے ہیں۔ ان اکاؤنٹس پر کوئی بین الاقوامی چارجز نہیں ہیں اور انہیں صرف آن لائن بینک سمجھا جاتا ہے۔ لہذا ، آپ کو اپنا اکاؤنٹ قائم کرنے کے لیے کسی برانچ میں جانے کی ضرورت نہیں ہوگی۔ براہ کرم فیصلہ کرنے سے پہلے ہر بینک کے پیشہ اور نقصانات کا اندازہ کریں۔

 

بجٹ سازی کی درخواستیں۔: مختلف ایپلی کیشنز ہیں جنہیں آپ طالب علم ہونے کے دوران اپنے روزانہ کے اخراجات پر نظر رکھنے کے لیے ڈاؤن لوڈ کرسکتے ہیں۔ یولٹ جیسی ایپلی کیشنز آپ کو یہ منصوبہ بندی کرنے کی اجازت دیتی ہیں کہ آپ کے پیسے کیسے خرچ کیے جائیں اور جب آپ مخصوص زمروں کے لیے اپنے ہفتہ وار/ماہانہ اخراجات تک پہنچ رہے ہوں تو آپ کو مطلع کریں۔ اگر آپ طلباء کی رہائش میں داخل ہو رہے ہیں تو ، یوٹیلیٹی بل جیسے بجلی اور گیس وغیرہ فیس میں شامل ہوں گے۔ لہذا ، آپ کو ان اشیاء کو اپنے بجٹ میں شامل کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔ اگر آپ کیٹرڈ رہائش میں ہیں تو ، آپ کو غالبا breakfast آپ کی فیس میں شامل ناشتہ اور رات کا کھانا بھی پیش کیا جائے گا۔

 

کچھ ایسی ایپس بھی ہیں جو آپ کو مختلف قسم کی اشیاء کے لیے طلباء کی چھوٹ حاصل کرنے کی اجازت دیتی ہیں۔ یونی ڈے اور اسٹوڈنٹ بین دو بڑی طالب علم ڈسکاؤنٹ ایپس ہیں جو بطور طالب علم بڑی بچت کی اجازت دیتی ہیں۔ میٹرک کرنے کے بعد آپ کو صرف اپنے طالب علم کے نمبر کے ساتھ سائن اپ کرنا ہے۔ یہاں گوگل کروم ایکسٹینشنز بھی ہیں جو ہنی جیسی آئٹم پر بہترین رعایتی کوڈ تلاش کرتی ہیں۔ یہ تمام اختیارات آپ کو قیمت کے ایک حصے کے لیے جو چاہیں حاصل کرنے کی اجازت دیں گے تاکہ یہ "طلباء کے بجٹ" کے خیال کی نئی وضاحت کرے۔

صحت کی دیکھ بھال

یونیورسٹی میں رہتے ہوئے ، یہ ناقابل یقین حد تک اہم ہے کہ آپ ڈاکٹر کے ساتھ رجسٹر ہوں ، جسے جی پی (جنرل پریکٹیشنر) بھی کہا جاتا ہے۔ یہ آپ کو این ایچ ایس(NHS) اور مفت عوامی صحت تک رسائی کی اجازت دے گا ، جو کہ واقعی ضروری ہے اگر آپ یونیورسٹی میں بیمار یا زخمی ہو جائیں۔



ایڈنبرا میں بہت سے جی پی ہیں ، اور آپ یہ دریافت کر سکتے ہیں کہ آپ کو اپنی ضروریات کے لیے کون سا بہتر لگتا ہے اور ان کے ساتھ اندراج کروائیں۔ تاہم ، یونیورسٹی آف ایڈنبرا کی اپنی یونیورسٹی ہیلتھ سروس ہے ، جو برسٹو اسکوائر میں واقع ہے ، جہاں طلباء رجسٹر ہو سکتے ہیں۔ براہ کرم نوٹ کریں - یونیورسٹی ہیلتھ سروس ہر سال نئے مریضوں کا اندراج کرتی ہے ، لیکن جگہیں محدود ہیں ، لہذا اگر آپ ان کے ساتھ رجسٹر نہیں کروا سکتے تو آپ کو شہر کے کسی دوسرے ڈاکٹر سے رجسٹر کرنا پڑے گا۔



موجودہ وقت میں جی پی میں رجسٹر ہونا خاص طور پر اہم ہے ، لیکن رجسٹرڈ ہونے سے آپ کو ڈاکٹر سے ملنے اور زیادہ تر نسخوں کو دوبارہ بھرنے کی اجازت ملے گی جو آپ کو اپنے ملک میں موصول ہو سکتے ہیں۔ آپ یہاں جی پی پریکٹس تلاش کر سکتے ہیں۔https://www.nhsinform.scot/scotlands-service-directory/gp-practices.

اس کے بعد آپ انہیں فون کر کے معلوم کر سکتے ہیں کہ آیا وہ نئے مریضوں کو قبول کر رہے ہیں۔ جی پی کے طریقوں کا نئے مریضوں کے لیے بند ہونا کوئی غیر معمولی بات نہیں ہے لہذا یہ پوچھنے کے قابل ہے کہ وہ نئے مریضوں کے لیے دوبارہ کب کھلیں گے اور یہ عمل کیسے کام کرتا ہے۔ آپ دانتوں کے ڈاکٹر اور آپٹشین سے بھی رجسٹر کروا سکتے ہیں ، اگر آپ کو ان مخصوص خدمات کی ضرورت ہو۔ مزید معلومات کے لیے نیچے دیے گئے لنک کو دیکھیں۔



https://www.ed.ac.uk/students/health-wellbeing/health-services

ہنگامی صورتحال کے لئے رابطے۔

اگر کوئی جان لیوا ایمرجنسی ہو تو فوری طور پر 999 پر کال کریں۔

 

رابطہ کرنے کے لیے کئی وسائل دستیاب ہیں جب چیزیں منصوبہ بندی کے مطابق نہیں چلتیں:

  • ہنگامی لیکن جان لیوا طبی ہنگامی حالات کے لیے NHS 24 کو 111 پر کال کریں۔

  • غیر ہنگامی صورتحال کے لیے پولیس 101 پر رابطہ کر سکتی ہے۔

  • یونیورسٹی کا سیکورٹی ڈیپارٹمنٹ +44 (0) 131 650 2257 پر پہنچا جا سکتا ہے۔

ہیلپ لائن رابطے۔

 

اگر آپ کو گمنام اور خفیہ مدد کی ضرورت ہو تو ، براہ کرم رات 8-8 بجے سے +44 (0) 131 557 4444 پر مفت نائٹ لائن سے رابطہ کرنے میں ہچکچاہٹ نہ کریں۔ وہ آن لائن بھی دستیاب ہیں۔https://ednightline.com۔.

 

سامری بھی دستیاب ہوتے ہیں جب آپ محسوس کرتے ہیں کہ آپ کسی سے جذباتی مدد کے لیے بات کرنا چاہتے ہیں: 116 123 - 24 گھنٹے ایک دن۔ آپ زیادہ تر شاخوں میں ای میل ، خط یا آمنے سامنے کسی سے بات کر سکتے ہیں۔ مزید معلومات کے لیے ملاحظہ کریں۔www.samaritans.org.

 

ٹیکسی۔

 

اوبر ایڈنبرا میں وسیع پیمانے پر دستیاب ہے اور اسے محفوظ سمجھا جاتا ہے۔


اگر آپ اپنا فون ، دوست ، پرس وغیرہ بھول گئے ہیں تو EUSA کی ایک سکیم موجود ہے ، یہ ٹیکسی آپ کو گھر پہنچادے گی اور آپ کو صرف اپنے طالب علم کا نمبر (s1234567) دینا ہوگا آپ کا بہت زیادہ مقروض ہے۔ سنٹرل ٹیکسیز ایڈنبرا کے ارد گرد ڈرائیونگ کرتی پائی جاتی ہیں ، لیکن فون سے بھی رابطہ کیا جا سکتا ہے: +44 (0) 131 229 2468۔

ایڈنبرا میں کرایہ

فلیٹ تلاش کرنا

ایڈنبرا میں بطور طالب علم رہنے کے لیے کسی جگہ کی تلاش کرتے وقت یہ ضروری ہے کہ وہ ایسی جگہ تلاش کریں جو آپ کی ضروریات کے ساتھ ساتھ آپ کے بجٹ کے مطابق ہو! خوش قسمتی سے ، وہاں رہنے کے متعدد آپشنز دستیاب ہیں اور یہاں آپ کو رہائشی مشورے کا مختصر جائزہ ملے گا۔

 

آپشن 1- نجی کرایہ

زمیندار سے نجی کرایہ یا لینٹنگ ایجنٹ یونیورسٹی کے طلباء میں بہت مشہور ہے کیونکہ یہ عام طور پر طلباء کی رہائش سے سستا ہوتا ہے اور آپ جس قسم کی رہائش چاہتے ہیں اس کے اختیارات کی ایک وسیع رینج موجود ہے۔

یہاں ویب سائٹس کے چند لنکس ہیں جہاں آپ مختلف قسم کے لیٹنگ ایجنٹوں سے پراپرٹیز تلاش کرسکتے ہیں۔

https://www.onthemarket.com/to-rent/property/edinburgh/

https://www.rightmove.co.uk/property-to-rent/Edinburgh.html

ٹاپ ٹپ: ان ویب سائٹس کو دیکھتے وقت ، لیٹنگ ایجنٹ کمپنیوں پر ایک نظر ڈالیں جن میں آپ دلچسپی رکھتے ہیں اور انہیں کال کریں یا براہ راست ان کی ویب سائٹ دیکھیں۔ مشہور فلیٹ جلدی چلے جائیں گے لہذا اگر آپ خود لیٹنگ ایجنٹوں سے رابطہ کرسکتے ہیں تو ، آپ کسی پراپرٹی کے بارے میں زیادہ جلدی سن سکتے ہیں۔

 

آپشن 2- یونیورسٹی طلباء کی رہائش۔

طلباء کا اپنے پہلے سال میں یونیورسٹی رہائش (ہال) میں رہنا عام بات ہے اور UoE طلباء کے لیے سب سے بڑی رہائش پولاک ہال ہے۔ تاہم ، ہالوں کے لیے مختلف قسم کے اختیارات موجود ہیں اور یہاں آپ کے لیے یونیورسٹی کی فراہم کردہ رہائش کو تلاش کرنے کے لیے ایک لنک ہے۔

https://www.accom.ed.ac.uk/for-students/search-for-accommodation/

 

آپشن 3- نجی طالب علموں کی رہائش گاہ۔

یہ طلباء کی رہائش ہے جو ایک نجی کمپنی کے زیر انتظام ہے اور اکثر زیادہ مہنگی ہوتی ہے۔ تاہم ، یہ بہت آسان ہوسکتا ہے کیونکہ ان رہائش گاہوں میں عام طور پر مرکزی مقام ہوتا ہے اور افادیت قیمت میں شامل ہوتی ہے۔

EUSA ویب سائٹ کے پاس ایڈنبرا میں رہائش ڈھونڈنے کے لیے ایک بہت ہی جامع گائیڈ ہے اور اگر آپ مزید رہنمائی کے لیے تلاش کر رہے ہیں تو صفحہ نیچے لنک ہے۔

https://www.eusa.ed.ac.uk/support_and_advice/the_advice_place/accommodation/looking_for_accommodation/how_to_find_accommodation/

کونسل ٹیکس کیا ہے؟

کونسل ٹیکس مقامی حکام کی طرف سے علاقے میں ہر جائیداد کے لیے وصول کیا جاتا ہے۔ یہ مقامی خدمات جیسے اسکولوں ، کتب خانوں اور کوڑا کرکٹ جمع کرنے میں مدد کرتا ہے۔ آپ جو کونسل ٹیکس ادا کرتے ہیں اس کا انحصار کئی عوامل پر ہوتا ہے جس میں آپ جس پراپرٹی میں رہتے ہیں اس کی قیمت بھی شامل ہے۔

اگر آپ کل وقتی طالب علم ہیں تو پھر آپ کو کونسل ٹیکس ادا نہیں کرنا پڑے گا۔ زیادہ تر کل وقتی طلبہ مستثنیٰ ہیں اور انہیں کونسل ٹیکس ادا کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔ آپ کو ادائیگی کرنا پڑ سکتی ہے اگر آپ:

  • اپنی جائیداد کے مالک ہوں اور دوسرے طلباء کو کرایہ دیں۔

  • پارٹ ٹائم پڑھیں۔

اگر آپ کو کونسل ٹیکس ادا کرنا ہے اور آپ اپنے گھر میں واحد ذمہ دار شخص ہیں تو آپ 25 فیصد سنگل پرسن رعایت حاصل کر سکتے ہیں۔

اگر آپ کسی ایسی پراپرٹی میں رہتے ہیں جہاں آپ دوسرے کرایہ داروں کے ساتھ سہولیات بانٹتے ہیں جو آپ کو علیحدہ لیز پر ہیں (مثال کے طور پر آپ باتھ روم یا کچن شیئر کرتے ہیں) تو آپ کا مالک مکان کونسل ٹیکس کا ذمہ دار شخص ہو سکتا ہے۔ آپ کو اپنی چھوٹ کو معمول کے مطابق دعوی کرنا چاہیے تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ آپ کو بل نہیں ملتا۔

اگر آپ کو کونسل ٹیکس ادا کرنا ہے تو آپ کو کسی بھی مسائل سے بچنے کے لیے جتنی جلدی ہو سکے ادائیگی کا اہتمام کرنا چاہیے۔ اگر آپ پورے سال کی ادائیگی کر رہے ہیں تو پہلے سے طے شدہ ہے کہ آپ 10 قسطوں میں ادائیگی کریں ، لیکن اگر آپ براہ راست ڈیبٹ کے ذریعے ادائیگی کرتے ہیں تو آپ 12 ماہ سے زائد ادائیگی کر سکتے ہیں۔ اگر آپ اپنے بل پر دیئے گئے وقت پر ادائیگی کے لیے جدوجہد کر رہے ہیں تو آپ طویل عرصے کے لیے بھی درخواست دے سکتے ہیں۔

اگر آپ کو کونسل ٹیکس ادا کرنے کی ضرورت نہیں ہے تو آپ کو ایڈنبرا سٹی کونسل کے ذریعے استثنیٰ کے لیے درخواست دینا ہوگی۔ https://www.edinburgh.gov.uk/discounts-exemptions/student-counce-tax-discount/1

موبائل فون کے معاہدے۔

برطانیہ اور بیرون ملک اپنے دوستوں اور خاندان کے ساتھ رابطے میں رہنا ضروری ہے۔ آپ کہاں سے ہیں اس پر انحصار کرتے ہوئے ، یوکے فون پلان ترتیب دینا ایک اچھا اور سستی خیال ہو سکتا ہے۔ اگر آپ کے پاس فی الحال EEA پر مبنی فون پلان ہے (EU + ناروے ، آئس لینڈ اور لیکٹنسٹائن) ، تو شاید آپ کو ابھی سوئچ نہیں کرنا پڑے گا - جب آپ برطانیہ میں ہوں گے تو آپ کا فون پلان آپ سے اضافی چارج نہیں کرے گا۔ یہ مستقبل میں تبدیل ہوسکتا ہے اگر برطانیہ کے یورپی یونین (بریگزٹ) سے نکلنے کے فیصلے کے ارد گرد تبدیل ہونے والی پالیسیاں ہیں۔

 

اگر آپ دنیا کے دوسرے حصوں سے ہیں ، تو پھر یوکے فون پلان ترتیب دینا اچھا خیال ہو سکتا ہے۔ یہ مہنگا ہونا ضروری نہیں ہے! تین ، گف گیف اور ای ای کے فون پلان ہیں جو ماہانہ £ 5 سے شروع ہوتے ہیں اور تقریبا almost کسی بھی سپر مارکیٹ یا آن لائن میں خریدے جا سکتے ہیں۔ زیادہ تر فراہم کنندگان صرف 12 یا 24 ماہ کے معاہدے کے بغیر ماہانہ ادائیگی کا اختیار صرف سم پیکجوں کے لیے دیتے ہیں۔

فلاح و بہبود اور معاونت۔

یہ ضروری ہے کہ طلباء کی ہر طرح سے مدد کی جائے۔

آپ کو اپنے طالب علم کارڈ کے پچھلے حصے میں فلاح و بہبود کے وسائل اور ہیلپ لائنز ملیں گی۔

مشورے کی جگہ:

ایڈوائس پلیس EUSA کا حصہ ہے اور غیر جانبدارانہ اور غیر منصفانہ مشورے فراہم کرتا ہے ، جب کہ اعلی معیار کے مشورے اور موزوں معلومات سنتے اور پیش کرتے ہیں۔ مائیکروسافٹ ٹیم کی تقرری سے ای میل پر ایڈوائس پلیس سے رابطہ کرنے کے بہت سے مختلف طریقے ہیں۔

 

فی الحال کوویڈ 19 لاک ڈاؤن کے دوران ٹیلی فون اور ای میل مشورے کے لیے کھلا ہے۔
 

نائٹ لائن:

نائٹ لائن ایک ایڈنبرا یونیورسٹی کے طالب علم کی قیادت میں سپورٹ اور انفارمیشن سروس ہے جو رات 8 بجے سے صبح 8 بجے تک کھلی ہے تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ کسی بھی وقت مدد دستیاب ہے۔ https://ednightline.com۔

SAMH (سکاٹش ایسوسی ایشن برائے ذہنی صحت):

SAMH بالغوں اور نوجوانوں کی ذہنی صحت کے ساتھ ساتھ اسکاٹ لینڈ بھر میں فلاح و بہبود کی حمایت کرتا ہے۔

SAMH انفارمیشن سروسز: پیر سے جمعہ صبح 8 بجے سے شام 6 بجے تک دستیاب ہے۔

فون: 0344 800 0550

ای میل: info@samh.org.uk

samh.org.uk/info

 

ایڈنبرا مخصوص SAMH مقام:

ریڈ ہال والڈ گارڈن عوام کے لیے کھلا ہے لیکن جس کو ضرورت ہو اس کے لیے مدد اور مدد کی جگہ فراہم کرتا ہے۔

 

دستیاب: پیر سے جمعہ صبح 9 بجے سے شام 4 بجے تک۔

فون: 0131 443 0946۔

ای میل: redhall@samh.org.uk
 

سانس لینے کی جگہ:

بریتھنگ اسپیس سکاٹ لینڈ 16 سال سے زیادہ عمر کے ہر فرد کے لیے بے چینی ، کم مزاج اور ڈپریشن سے لڑنے کے لیے مدد فراہم کرتا ہے۔ سانس لینے کی جگہ اسکاٹ لینڈ سن کر ، مشورے دے کر اور معلومات فراہم کر کے ایک محفوظ اور معاون جگہ فراہم کرتا ہے۔http://breathingspace.scot

 

مفت کال کریں: 0800 83 85 87۔

مفت پیریڈ مصنوعات تک رسائی:

سینیٹری ویئر اور پیریڈ مصنوعات کو سکاٹش حکومت نے مفت بنایا ہے۔

یہ مصنوعات نیچے دیئے گئے لنک میں درج مقامات پر کیمپس میں مفت دستیاب ہیں۔

مزید برآں ، آپ کے دروازے پر پیریڈ پروڈکٹ پہنچانے کے لیے خدمات موجود ہیں۔

https://www.ed.ac.uk/students/health-wellbeing/health-services/period-products

سفر

ایڈنبرا میں ایک بہترین پبلک ٹرانسپورٹ نیٹ ورک ہے جو پورے شہر میں مسافروں کو لے جاتا ہے۔ اس کے چھوٹے سائز کا مطلب یہ ہے کہ شہر کے مرکز میں کہیں بھی تیز اور قابل رسائی ہے ، یہاں تک کہ پیدل بھی - اگر آپ چلنے کے لیے تیار ہیں!


ایڈنبرا میں پبلک ٹرانسپورٹ کی تین اہم شکلیں بسیں ، ٹرامیں اور پبلک کرائے کی سائیکلیں ہیں۔

 

ایڈنبرا ہوائی اڈے سے:

ایڈنبرا ہوائی اڈے اور سٹی سینٹر کے درمیان ٹرانسپورٹ روابط مجرمانہ طور پر اچھے ہیں: آپ کو شہر کے بہت سے مقامات پر لے جانے کے لیے بہت سارے اختیارات موجود ہیں۔

  • بسیں اب تک سب سے سستا آپشن ہیں۔ ایک ٹکٹ کی قیمت آپ کو .5 4.50 ، کھلی واپسی £ 7.50 ، اور نیٹ ورک ڈے کا ٹکٹ - آپ کو ایڈنبرا کی دوسری بس اور ٹرام نیٹ ورکس استعمال کرنے کی اجازت دیتا ہے - آپ کو £ 10 لاگت آئے گی۔ مزید معلومات کے لیے ، براہ کرم پر جائیں۔https://www.lothianbuses.com/our-services/airport-buses/

    • ایئر لنک 100 سینٹ اینڈریو اسکوائر (نیو ٹاؤن) جاتا ہے ، اور ہر 30 منٹ پر چلتا ہے۔ اوسط سفر کا وقت 30 منٹ۔

    • اسکائی لنک 300 سیرگون ہال (نیوٹنٹن - سینٹرل کیمپس کے قریب) جاتا ہے ، اور ہر 60 منٹ پر چلتا ہے۔ اوسط سفر کا وقت 50 منٹ۔

    • اسکائی لنک 200 اور 400 - بالترتیب لیتھ اور فورٹ کنیارڈ جائیں۔

  • ٹرامز - ایڈنبرا میں ایک ٹرام لائن ہے ، لیکن یہ سب سے آسان آپشن ہے۔ ہوائی اڈے سے ہر 7 منٹ پر ٹرام چلتی ہیں ، اور آپ کو Prin 7 میں پرنسز اسٹریٹ لے جائیں گی۔https://edinburghtrams.com۔

  • ٹیکسی - ایڈنبرا ہوائی اڈے کی آمد کے ٹرمینل کے باہر ایک سرشار بلیک ٹیکسی رینک ہے۔ ٹیکسی ممکنہ طور پر سب سے مہنگا آپشن ہے - اگرچہ ہم نے ان کی سفارش کی ہے اگر آپ بہت سارے سامان کے ساتھ سفر کر رہے ہیں۔ متبادل کے طور پر ، اوبر بھی آپ کو ٹرمینل سے اٹھا لے گا ، جیسا کہ کیپٹل کارس (0131 777 7777) اور سنٹرل ٹیکسیوں (0131 229 2468) جیسی پری بک شدہ ٹیکسییں۔

 

دوسرے ہوائی اڈوں سے:

  • ایڈنبرا گلاسگو ہوائی اڈے ، ڈنڈی ہوائی اڈے اور نیو کیسل ہوائی اڈے سمیت دیگر ہوائی اڈوں کی ایک چھوٹی سی تعداد سے قابل رسائی ہے۔ ایڈنبرا اور ان شہروں کے درمیان محدود تعداد میں بس سروس چلتی ہے ، جیسا کہ بہت تیز اور زیادہ موثر ٹرین نیٹ ورک ہے۔ مزید معلومات کے لیے ، براہ کرم پر جائیں۔https://www.edinburghairport.com/transport-links/buses-and-coaches، یا بذریعہ ٹرین ٹکٹ بک کروائیں۔ https://www.thetrainline.com.

 

ایڈنبرا واورلے اسٹیشن سے:

  • ایڈنبرا واورلے ایڈنبرا کا مرکزی ٹرین اسٹیشن ہے جو شہر کے مرکز میں پرنسز اسٹریٹ کے شمالی سرے پر واقع ہے۔ ایڈنبرا واورلی پورے برطانیہ میں ٹرینیں چلاتا ہے ، بشمول سکاٹ لینڈ کے دیگر حصوں اور لندن اسٹیشنوں کی ایک چھوٹی سی تعداد بشمول آسٹن اور کنگز کراس - یہ سب 5 than گھنٹوں سے بھی کم وقت میں ، مناسب قیمتوں پر ، اگر آپ پہلے سے بک کروائیں (https://www.thetrainline.com/train-times/edinburgh-to-london).

  • بس سروسز کی ایک بڑی تعداد پرنسز اسٹریٹ کے ساتھ ایڈنبرا واورلی کے قریب یا اس کے قریب چلتی ہے۔ برائے مہربانی مشورہ کریں۔https://www.lothianbuses.com مزید معلومات کے لیے.

 

ایڈنبرا میں ٹرانسپورٹ

 

پیدل:

  • ایڈنبرا ایک قابل ذکر چھوٹا اور کمپیکٹ دارالحکومت ہے۔ شہر کے مرکز کے اندر تقریبا everywhere ہر جگہ پیدل چل سکتے ہیں۔

  • پولک ہالز اور سنٹرل کیمپس (جارج اسکوائر) کے درمیان چلنے میں تقریبا 10 10-15 منٹ لگتے ہیں ، اور تقریبا۔ پولک اور کنگز بلڈنگز کے درمیان 25 منٹ۔

 

سائیکل:

  • شہر کے گرد تیزی سے گھومنے کے لیے سائیکلنگ ایک اور آسان اور قابل اعتماد آپشن ہے۔ سیکنڈ ہینڈ سائیکلیں ، £ 50- £ 300+سے لے کر ، سول سائیکلز (1 بروگھم پی ایل ، ایڈنبرا EH3 9HW - میڈو سے دور) ، یا ایڈنبرا سائیکل کوآپریٹو (8 الوانلے ٹیرس ، ایڈنبرا EH9 1DU - آف پر خریدی جاسکتی ہیں۔ برنٹس فیلڈ)۔ اگر آپ موٹر سائیکل خریدنے کا فیصلہ کرتے ہیں تو ، ہم ایک مناسب ، مضبوط تالا (£ 20+) خریدنے کی تجویز کرتے ہیں ، کیونکہ ایڈنبرا میں بدقسمتی سے موٹر سائیکل چوری عام ہے۔

  • ایڈنبرا میں نجی اور سڑک دونوں پر سائیکل اسٹوریج کی کافی مقدار موجود ہے۔ یونیورسٹی پانچوں کیمپسز (سنٹرل ، کنگز بلڈنگز ، بائیو کوارٹر ، ایسٹر بش اور ویسٹرن جنرل) پر محفوظ موٹر سائیکل اسٹورز اور پولاک ہالز میں پیش کرتی ہے۔https://www.ed.ac.uk/transport/cycling/facilities/bike-parking

  • بس ایٹ سائیکلز ایڈنبرا کی پبلک ہائر سائیکل اسکیم ہیں ، جو پیڈل اور الیکٹرک دونوں سائیکلیں پیش کرتی ہیں۔ آپ یہ سرخ/نارنجی چکروں کو شہر کے چاروں طرف بند کر سکتے ہیں ، بشمول پولاک ہالز ، اور سنٹرل/کے بی کیمپس۔ یونیورسٹی کے ذریعے بہت اچھی قیمت والے طالب علم کی رعایت دستیاب ہے: £ 10 میں ، آپ کو 4 ماہ تک رسائی حاصل ہوتی ہے ، الیکٹرک بائک پر سواری کے 10 منٹ کے بعد 10p/منٹ ، اور پیڈل موٹر سائیکل پر سواری کے 60 منٹ کے بعد 5p/منٹ (نوٹ - یوکے فون نمبر درکار ہے)۔ طالب علم کی رعایت کے بارے میں مزید معلومات کے لیے ، براہ کرم دیکھیں۔https://edinburghcyclehire.com/buy/studentpass. سائیکل سکیم کے بارے میں مزید معلومات کے لیے ، براہ کرم دیکھیں۔https://edinburghcyclehire.com۔.

 

بسیں:

  • ایڈنبرا کا بس نیٹ ورک وسیع ، سستا اور قابل اعتماد ہے۔ ایئر لنک/اسکائی لنک بسوں کو چھوڑ کر تمام بسوں کے لیے سنگل ٹکٹ £ 1.80 ہیں ، اور کنٹیکٹ لیس کارڈ کے ذریعے ادائیگی کی جا سکتی ہے (یا تبدیلی - عین تبدیلی کی ضرورت ہے)۔

  • نیٹ ورک - ایڈنبرا کے بس نیٹ ورک کے بارے میں معلومات مل سکتی ہیں۔ https://www.lothianbuses.com/maps-and-times/network-maps/. ٹرانسپورٹ فار ایڈنبرا ایپ ، جو iOS اور اینڈرائیڈ دونوں پر دستیاب ہے ، راستے اور بس/ٹرام کے اوقات حاصل کرنے کا بہترین طریقہ ہے -https://tfeapp.com۔. پولک ہالز کے قریب متعدد بسیں چلتی ہیں جن میں شامل ہیں: 2 ، 3 ، 5 ، 7 ، 8 ، 14 ، 29 ، 30 ، 31 ، 33 ، 37 ، 47 ، 49 ، N3 ، N30 ، N31 ، N37 ، X29 ، X31 اور X37۔

  • کنگز بلڈنگز - کنگز بلڈنگز پر متعدد بسیں رکتی ہیں - براہ کرم دیکھیں۔ https://www.ed.ac.uk/transport/travelling-here/kings-buildings/by-busمزید معلومات کے لیے. ایک رعایتی شٹل بس ، جو سینٹرل (برسٹو اسکوائر سے دور) اور کنگز بلڈنگز کیمپس کے درمیان طالب علموں کو لے جا رہی ہے ، تقریبا exists لے کر موجود ہے۔ 10 منٹ نوٹ کریں کہ کوویڈ-پابندیوں کی وجہ سے ، شٹل بس فی الحال معطل ہے ، اور سمسٹر 1 2021/22 میں دوبارہ شروع کرنے کا منصوبہ ہے۔

  • Ridacard - اگر آپ Lothian بسوں میں ایک باقاعدہ مسافر ہیں ، تو Ridacard خریدنا دانشمندانہ ہو سکتا ہے ، یہ ایک اچھی قیمت کا آپشن ہے جو شہر بھر میں 24/7 لامحدود سفر کی اجازت دیتا ہے۔ یہ ہر روز بسوں کی ادائیگی سے سستا ہے۔ ریڈکارڈز طالب علم کی چھوٹ کے ساتھ 10 510/سال ، یا £ 45/مہینہ براہ راست ڈیبٹ کے ذریعے خریدے جا سکتے ہیں۔ مزید معلومات کے لیے ، براہ کرم دیکھیں۔https://www.lothianbuses.com/ridacard/

  • نائٹ بسیں - لوتھین بسیں 13 بس روٹس پیش کرتی ہیں جو رات کے وقت چلتی ہیں ، آدھی رات سے روزانہ صبح 4:30 تک چلتی ہیں ، starting 3 سے شروع ہوتی ہیں۔ https://www.lothianbuses.com/our-services/nightbus/ مزید معلومات کے لیے.

ووٹنگ اور انتخابات

قومی انتخابات۔

اگرچہ سکاٹ لینڈ برطانیہ کا حصہ ہے ، اسکاٹش پارلیمنٹ کو منتقل کر دیا گیا ہے ، جس کا مطلب ہے منتخب نمائندے ، یا ایم ایس پی ، (سکاٹش پارلیمنٹ کے ممبر) صحت اور تعلیم جیسے بعض شعبوں میں اپنی پالیسیوں کا فیصلہ کرنے کے اہل ہیں۔ سکاٹش پارلیمنٹ کی قیادت پہلے وزیر (فیلهال نکولا اسٹرجن) کر رہے ہیں جو سب سے زیادہ نشستوں والی پارٹی کی قیادت کرتے ہیں (فی الحال سکاٹش نیشنل پارٹی)۔

 

اسکاٹ لینڈ میں ہر ایک کی نمائندگی 8 MSPs کرتی ہے۔ ایک حلقہ ایم ایس پی ہے اور دیگر 7 علاقائی ایم ایس پی ہیں۔ جب آپ ووٹ ڈالنے جائیں گے تو آپ کو دو بیلٹ پیپر ملیں گے۔ ایک یہ کہ آپ اپنے حلقہ ایم ایس پی کا انتخاب کریں۔ دوسرا یہ کہ آپ اپنے علاقے کے لیے سیاسی جماعت (یا آزاد امیدوار) منتخب کریں۔

 

سکاٹش الیکشن (فرنچائز اور نمائندگی) ایکٹ 2020 میں کہا گیا ہے کہ سکاٹ لینڈ میں رہنے والے تمام بین الاقوامی مقامی اور سکاٹش پارلیمنٹ کے انتخابات کے لیے ووٹ ڈالنے کے لیے اندراج کر سکتے ہیں۔ آپ سرکاری ویب سائٹ کے ذریعے رجسٹریشن کروا سکتے ہیں۔https://www.mygov.scot/register-to-vote-scotland/register-to-vote-online.

 

اگر آپ برطانیہ میں تعلیم کے دوران آپ کے آبائی ملک میں الیکشن بلائے جاتے ہیں اور آپ ووٹ ڈالنا چاہتے ہیں تو مشورے کے لیے اپنے ملک کے سفارت خانے یا قونصل خانے سے رابطہ کریں۔ بیرون ملک مقیم ووٹ آپ کو معمول سے پہلے رجسٹر کرنے اور ووٹ ڈالنے کا تقاضا کر سکتے ہیں ، لہذا الیکشن کے بعد جتنی جلدی ممکن ہو مشورہ حاصل کریں۔

 

طلبہ کے انتخابات۔

اسٹوڈنٹس ایسوسی ایشن کی قیادت 12 کی ٹیم کرتی ہے۔ ان میں 5 منتخب "سبباٹیکل آفیسرز" اور 7 مقرر ٹرسٹی شامل ہیں۔ ہر سال موسم بہار میں ، انتخابات ہوتے ہیں ، لہذا EUSA کے ساتھ آن لائن اندراج ضرور بنائیں۔

قونصلر معلومات۔

اگرچہ ایڈنبرا اسکاٹ لینڈ کا دارالحکومت ہوسکتا ہے ، برطانیہ میں تمام بین الاقوامی سفارت خانے لندن میں مقیم ہیں۔ اسکاٹ لینڈ میں ، ہر ملک کی نمائندگی ایڈنبرا میں مخصوص قونصل خانے کے جنرلز کرتے ہیں۔ قونصل خانے کے جنرل ویزا درخواستوں سے لے کر آپ کے آبائی ملک کی ہنگامی امداد تک کے تمام مسائل میں مدد کر سکتے ہیں۔

قونصل خانے کے جنرلوں کی جامع فہرست اور ان کے رابطے کی تفصیلات کے لیے ، براہ کرم نیچے کلک کریں۔

ثقافتی معلومات

ضروری دکانیں۔

  •  مقبول

 

کھانے کی جگہیں۔

  • کباب مہل

  • ڈشوم

  • مقبول

 

عبادت کی جگہیں

  • ​مسجد

 

رات کا تفریح : کلب اور پب۔

  • بوربن

  • لولس

  • گاریبالڈی

  • پیر ترے

  •  

 

 

کوئی اضافی ثقافتی معلومات۔

 

 https://kebab-mahal.co.uk/

https://www.tripadvisor.com/Restaurants-g186525-c24-Edinburgh_Scotland.html

https://www.edinburghlive.co.uk/best-in-edinburgh/restaurants-bars/six-very-best-indian-restaurants-15063366

EDINBURGH UNIVERSITY PAKISTAN SOCIETY (social media links)

  • Facebook
  • Instagram